- the mentalist

Emelie har redan berättat om dagen så jag känner att jag inte behöver ta det igen för det skulle bli lite väl uppkäftigt. Just nu sitter jag iallafall och kollar på the mentalist fast för tillfället är det paus. Jag hatar dom där jävla reklamerna, varför är dom bra? kom med något bra så tar jag det. Mamma brukar alltid säga men dom måste ju få in pengar, men so tror ni jag bryr mig?
ajja, nog med ilska. När jag kom hem från emelie hann jag börja med musiken fast det varade inte särskilt länge innan jag hann sluta också. Det kändes mycket bättre att kolla på 90210. Just därför ska jag fortsätta med det (eftersom the mentalist har tagit slut, hann inte med hela inlägget på en paus..) sen ska jag gå och lägga mig och hoppas på att jag inte drömmer mardrömmar om min failade spanska nationella!!!


snart kanske man vågar sig på shorts i denna värme?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0