- the stupid things

Hade tänkte att göra ett inlägg på min outfit för idag men det är inprinsip vad jag har köpt vad det närmsta dagarna så det skulle nog bli lite trist. Men jag får göra ett försöka imorgon.

Just nu är det piss väder här. det regnar och är grått, jippie vad kul! fast det vädret vi har haft den senaste veckan var ju helt underbart så det var nog lite väl lyxigt. Måste säga att det är väldigt ovanligt med sånt väder så nu håller man på att dö. Ajja man får helt enkelt ta det.

Hade tänkt att ha en riktigt plugga dag idag men när jag kollade vad jag hade att göra insåg jag att alla böcker är i skolan så jag kunde inte göra så mycket. Det enda jag kunde göra var min litteratur inlämning men orkade inte göra klart den. Alla andra läxor får jag tar och göra imorgon skulle jag tro. Nu måste jag ta tag i mitt liv och göra något får se vad det blir!


sådär lär jag se ut efter den här veckan.. plugg plugg och åter plugg..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0