- thinking of you

i guess it's time for blogging ; ) jag vet bäst jag är på engelska. Har desvärre inget att berätta, som vanligt då. Just nu sitter jag och väntar på att one tree hill avsnittet ska ladda klart för hemsidan är helt seg, eller kanske min dator? Som emelie sa så har dagen varit riktigt chill. Måste säga att musikalen var jätte bra, inte alls som jag trodde och vad vissa är bra på att sjunga helt sjukt! nämner inga namn men jag tror dom vet vem dom är.

Annars är allt som vanligt. Bara det att jag pluggar ovanligt lite, fast det mesta ska vara inne nästa vecka och veckan där på så jag gissar att jag lär sitta i slutet och tok plugga som vanligt då. Alla är klara med sina nationella men jag har två kvar. Ett spanska som jag ska göra på måndag och no provet som jag inte vet när jag ska ha det. Praktiska delen har jag däremot gjort så det är skönt.

Imorgon är det cykel klassikern som gäller. Jag trodde att det var 1,2 mil men det är tydligen 2,2 mil så jag kommer cykla långt imorgon eftersom jag måste ta mig till skolan från stan också sen även hem. Vi börjar nio och sen brukar det ta cirka en timme om vi inte är allt för långsamma så då lär vi sluta i tid. Jag och emelie pratade om att fara och sola och en sväng på stan. Jag måste verkligen för både och för solar jag inte så försvinner min bränna och jag måste gå på stan för min garderob behöver förnyas. ajja nu är förhoppningsvid one tree hill avsittet en bild påvägen så jag ska checka läget.



happy face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0