- this is my life

Har suttit och kollat eurovision songcontest och jag måste säga att jag tror inte att anna har särkilt stor chans. Inge illa menat eller så, tycker att hon är duktigt men det verkar inte vara sånt som dom andra länderna gillar om man kollar på deras bidrag.. illa.

imorgon har jag sovmorgon och det kan behövas för jag lär behöva ligga och läsa svenska hela natten. (okej sådär säger jag bara..) förhoppningsvid så blir den här helgen också riktigt chill och det kan behövas. Nästa veckan har jag en inlämning, ett prov och en redovisning. oroar mig mest för redovisningen eftersom jag typ hatar att stå inför klassen. Asså sitter jag på min stol och får säga vad som helst går det bra men direkt jag har något jag måste få sagt går det åt helvete.

Nu måste jag läsa igenom svenskan och sen ska jag sova! ♥


vad gott med en glass eller kankse till och med två stycken.. jag är hungrig orkade nämligen inte göra mat för mamma var borta.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0