- try sleeping with a broken heart

Förlåt för min otroligt dåliga uppdatering idag, men elin har iallafall varit bättre (som tur är!). Men idag har jag varit i skolan, fick reda på mattenationella resultatet, det gick ganska bra eller helt okej iallafall. Efter skolan åkte jag moppe till stan med madde, följde även med henne hem till henne ett tag för att hon skulle öpnna lite presenter eftersom hon fyller år idag. På stan mötte vi även upp min mor och syster, blev ett linne rikare. Skulle bara fråga om dom hade det i en annan färg så köpte mamma det, haha utan att jag hann fråga, men det var ju hyfsat najs, dock så härmade jag elin med linnet.. förlåt baby!

Imorgon har vi operation dagsverke vilket betyder att vi inte har någon vanlig skola utan ska ut och arbeta för att tjäna ihop en hundring för att sedan lämna till skolan som går till nåt fattigt folk någonstans, ganska så chill att slippa gå upp klockan sex för att gå till skolan. Vi får se vad jag hittar på efter "arbetet".


haha, hittade ingen bild (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

era bögar! :( (aa)

2010-05-25 @ 21:34:05
Postat av: Anonym

haha, skulle inte tro det va! ;) plus att vi är tjejer!

2010-05-25 @ 22:32:20
URL: http://blacknwhite.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0