- unwritten

jag älskar det här vädret, det är så underbart. Just nu är jag faktiskt glad över att bo i luleå eftersom vi har bäst väder i hela sverige typ, men den känslan kommer inte hållas kvar länge. tro mig. Idag har det varit en helt normal skoldag med engelska, matte, idrott, lång lunch, slöjd, so och svenska - ingenting speciellt med det.

Efter skolan åkte jag hem och sen dess har jag legat ute i solstolen och chillat, helt underbart. Har även hunnit med en snabb springtur i skogen, det kändes så lovande när jag låg och solade men när jag hade sprungit en bit var det inte lika lovande längre... men men, sånt är ju livet. Nu ska jag ut i solen igen!

Bilder från "lovet":










Ni får ursäkta att jag är så orange på bilderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0