- weekend partey

har inte hunnit blogga så mycket på sista tiden men just nu sitter jag hos madde och chillar. Hon har nyss varit och hämtat sin mor från kallkällan så då fick jag sitta själv här, lite scary! ;)

Igår följde jag med elvira hem till henne en sväng och sedan till stan, blev att äta typ lunch(?) på max och kolla i lite affärer sedan for jag hem till pappa, åt och åkte till stan med emelie och mötte upp madde. Vi åkte till willys och köpte dricka och godis innan vi drog till ... ja och ja.. sen till ja...

påväg till maddes farmors lägenhet mötte vi gabbe, joshua och svesse så vi följde istället med dom till max (fast jag åt inte!!!) och sedan till andreas (?) lägenhet och tiiiep chillade, emelies pappa kom och hämtade oss vid ett tiden och då drog vi till bergnäset och kvällen slutade  med att madde sov hos oss och när vi vaknade i morse åt vi värsta nyttiga frukosten.. typ. Den bestod av fruktsallad, färskpressade apelsinjuice och hårdbrödmacka (plus att vi tog en glass till vilket förstörde en del av det nyttiga). Men nu ska jag vara lite social med madde efterom jag ska sova här och så!

Pussss på eeeer.

Elin, saknar dig!


har inga bilder på maddes dator ju, så ni får denna igen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0