- wonderchild

Nu har jag gjort lite mer matte så nu är nästan alla avsnitt klara inför provet om en vecka. Det blir det sista provet i matte fast jag har redan fått veta mitt betyg så provet gör inte så stor skillnad. Skulle skriva lite svenska nu hade jag tänkte men det känns inte särskilt lockande så jag kankse kollar lite summerland istället. Klockan nio har jag bokat tv:n för då är det the mentalist och det rekommenderar jag. för han det handlar om är så skön, drar värsta bra kommentererna och allt.. haha typ därför jag kollar på det.

Imorgon lär nog inte bli någon höjdar dag. Ska iaf ta en sovmorgon till nio sen upp och åka iväg till skolan och göra no nationella. Åka hem städa mitt rum och toa för att jag ska tjäna 100 kr sen ska jag sätta igång med plugga och förmodligen plugga resten av dagen. visst låter det kul, någon som vill byta? Har en gjort en lista på att jag ska göra och just nu är det tio punkter och jag har bockat av två stycken dvs att jag har åtta punkter kvar som ska göras innan nästa veckapå fredag, helt underbart not. Men jag får tänka på sommaren så går nog allt bra.

Har suttit och kollat på massa kläder som jag är sugen på att beställa men för tillfället har jag inte pengar men efter sommarjobb, barnbidrag och betygspengar så kan jag nog beställa lite kläder. Nu ska jag plugga vidare med något, för att få bocka av saker på listan :) pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0