- yeeees!

Hörde att silver kommit hem nu, ÄNTLIGEN! nu behöver hon bara ta sig till luleå! :D<3

Idag har jag och madde varit på stan och steeekt som vanligt dårå?.. Det har verkligen blivit sommar här nu, kan gå omkring i bikini utan att frysa, det är grejjer. Köpte ingenting speciellt på stan men jag och madde hann också ta oss en moppetur till ormberget och tog ett fåtal kort som jag kanske laddar in här sen när hon har skickat dom. Men nu ska vi bege oss utåt för att ta tag i den här fredagskvällen, men det blir nog inte att festa ikväll, känner inte alls för det. Vi har dock varit och köpt chips och dipp och pk, awesome!

Elin, om du ser det här... ring mig eller typ imorgon på förmiddagen blir great?! need to talk to you bby! ♥



haha, I was bloond! MISS YOU goldengiiirl ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0